2014年3月5日 星期三

兩歲了!



上個月的成長進度:

蓮蓉包有90cm,買衫要買size 100,真係快高長大。佢依然好為食,而家學緊食雞翼,仲想咬舊軟骨出來,真係識食。

playgroup已經自動波執玩具,返到屋企奶奶會提佢執,無堅持佢執,唔執就算,我就睇唔過眼,試過唔肯執,我收埋所有玩具唔俾佢玩,佢大喊女麻女麻,我叫奶奶行開一陣,由佢喊,佢冷靜D再同佢講數,唔執玩具就唔俾玩,之後就合作番。佢係試我地底線,家規一定要執行,唔縱得,好在奶奶無意見。

蓮蓉包而家玩knob puzzle快左好多,所謂俾兩歲玩的knob puzzle已無難度,所以我都無再買。拼圖未開始俾佢玩,因為想佢有logical thinking先開始玩。

呢個月多左Imaginative play,例如扮食野,扮揸車, 勁鍾意IKEA的玩具工具箱,成日用螺絲批,模仿修理鞋櫃、抽濕機和玩具車。

男仔對於空間感係比女仔叻,佢已經唔再只係把積木疊高,識得橫向發展,用積木砌火車,多得老爺日日收工陪佢砌積木,有得俾佢模仿。當我第一次見佢自己砌火車時,真係好驚訝,小朋友學野真係好快。

終於對畫畫有興趣,之前只係在畫紙畫左一筆就走左去,而家畫多左好多筆,又會叫我俾筆佢畫,D天氣暖D我就同佢玩finger paint & water draw (即係只點水畫,唔加顏料)

平時家長會禁止小朋友接觸針線,雖然我都未俾針線個仔用,但就教佢觀察衣車。事緣有晚上左奶奶屋企食飯,佢攞左架衣車出來教個鄰居用,個仔未見過衣車就發晒狂要摸,奶奶只係叫個仔唔好過嚟,我就成機把抱住佢講「等媽媽教你衣車點用啦!,近距離望住架衣車, 蓮蓉包就好定咁聽和觀察,小朋友呢個階段最想學習身邊事物,唔好以為咁細個唔識就唔教,其實入左潛意識,到將來真係要學果樣野,就會易學好多。
 
最近買左泥膠試下俾佢玩,點知佢好驚果種觸感,下次試下自己做play dough,睇下好唔好D
 
講野方面已經可以講短句,例如「爸爸打波」「媽媽跑步」,又學我叫奶奶和老公,模仿得似模似樣,最長果句係「女麻女麻湊包包放學」,成七個字咁長。

我成日都好想帶蓮蓉包去郊外,認識多些大自然,奈何成日得自己一個人,真係未夠魄力有住佢周圍去。有日終於等到佢老豆得閒,於是去左西貢北潭涌家樂徑行山,呢條路真係好易行,小朋友行就非常合適,不過蓮蓉包耐力未夠,行左一半就叫爸爸抱,希望下次佢可以行足全程啦(半小時路程之嘛!)

沒有留言:

張貼留言