2014年12月10日 星期三

幼稚園(K1)面試篇 #青衣商會(將軍澳)幼稚園


上篇講完聖安德肋面試,呢篇就講下青衣商會面試。我們一入去幼稚園,大堂已經很多家長和小朋友等候,我們往接待處交了表格,便在大堂等叫名,其間可以玩玩具,玩滑梯。不過阿仔鍾情玩廚房玩具,因為有門有掣,由於太多小朋友一齊玩,而佢又勁心急,竟然夾親有位小朋友的手指好在阿仔都有講sorry,我就引導他離開廚房玩具,玩其他東西。佢記得上次參觀時有Thomas大火車可以坐,今次見到架車收埋左,好想玩,不斷問我們想玩火車,我地答左N咁多次火車今日休息,所以無得玩。阿仔好失望。

等左45分鐘,終於叫名,入到課室,有一位老師接見我們,另外一位接見另一家庭。呢間問的問題都幾似坊間面試班的問題,答中有分,答唔中老師心目中的答案我估唔會有分。

點知阿仔一坐低就伸手攞車玩,無問老師,老公坐係佢隔離又唔教佢,印象分一定無晒。老師先問阿仔叫咩名,阿仔答得好有自信。然後老師問有幾多架車,阿仔即刻數一、二、三,三架,老師再指其中一架車,問他是什麼車,阿仔答貨櫃車,答啱。然後叫佢將最大的車放入籃,放完問佢剩低果兩架邊架細D,答啱,放完車入籃。

老師取出一籃膠生果,問他呢三個生果的名,答啱,然後老師問蕉皮食唔食得,答啱。跟住取出積木,有五塊,老師砌了一間屋,叫他跟老師砌番出來,做到,仲自我修正到完美無暇(D真係蒙特梭利訓練的威力!),跟住俾一條鞋帶和木珠,老師話教你串,不過蓮蓉包一手就拿起自己串,老師問佢係咪識,佢話係,其實平時屋企串珠條繩前面有條木條,所以易好多,不過蓮蓉包好有耐性串,慢慢來都可以獨立完成,老師中間見到他有少少困難亦有從旁鼓勵。

跟住老師問阿仔今朝食咩早餐,佢唔出聲,我懷疑佢唔記得左,因為佢經常都答我唔到係Playgroup玩左咩野,於是爸爸問佢「你今朝去客家好棧食左咩野?」,老師話你好早起身wor,不過都係無答,爸爸問左兩次先答食飯,我就解話話佢習慣食早飯嘅。跟住老師問阿仔邊個餵你食飯,阿仔停了一下就答自己餵。

跟住輪到問家長,此時阿仔即刻失控,離開位想攞其他課室後面的玩具玩,老公即時阻止他,盡量按住他坐好。老師問我地點知佢地學校,鍾意間學校咩野,有無睇佢地個website,小朋友有無返N班,都問得好general,不過我知佢地好鍾意小朋友返過N班先至返佢地K1,雖然我答無返N班不過有返playgroup,都預左會扣分,其實阿仔唔返N班,係出面等左45分鐘入嚟仲答啱晒所有問題,我已經好滿意,加上之前已interview左一間,真係有D攰架。

最後老師拿出禮物送俾阿仔,係兩隻蛋形印仔,一男一女,唔cute,老師問阿仔係咩野,阿仔梗係唔知啦,我地唔佢玩卡通玩具架,老師又叫佢估下似咩,阿仔無出聲,老師再問佢似唔似蛋,佢好為難咁話似,老師問佢有無食過雞蛋,佢都有答有。跟住就完成呢次interview.

Interview我唔係好鍾意間學校,因為我prefer學校比較creative,才可以讓小朋友發揮creativity。但係問呢D問題真係好conventional & boring,我希望學前教育著重creative & fun多一點。不過,老師都幾有心機等佢完成串珠,應該都對小朋友有耐性。

結果: waiting

沒有留言:

張貼留言