2014年12月13日 星期六

幼稚園(K1)面試篇 #香港保護兒童會維景灣幼兒學校

面試日期: 20141115

呢間係我揀的幼稚園當中離家最遠的一間,搭地鐵要十分鐘,都唔算太遠。呢間幼稚園只有全日制,朝86,長過我返工,不過有午睡時間,如果返得開心就成日有其他小朋友一齊玩,啱晒沒有兄弟姊妹的阿仔,學習群體生活;如果返得唔開心都幾慘。呢度重有延長服務時間一小時,不過我們沒有此需要,我收左工都可以接佢放學,非常順路。

不過,呢間幼稚園透明度好低,面試前沒有開放日、不可預約參觀,連面試安排都保密,只有通知面試的信上寫了是小組面試。不過我都刨好晒個網頁,簡單知道幼稚園的日程和校園環境。之前報呢間都係參考趙榮德先生的推介,佢篇稿仲貼左喺學校門口。

由於呢間有嬰兒部和PN班,所以K1位俾街外申請始終有限,所以都係抱試下心態。

同日面試兩間,好幸運呢間面試時間是11am,沒有撞宣道茵怡。早到要在校門前排隊等候,夠鐘就入去大堂坐低,然後老師就宣佈面試是分開小朋友和家長,小朋友跟老師入去聽故事,家長叫名入另一間房面見,仲要填一份問卷,份問卷問下家長如何教小朋友品德和社交,對學校的辦學理念和課程特色的理解(好在有兩塊banner stand在大堂,有得抄!),對家校合作的理解等。

家長面見問了以下問題:
  1. 如果你們上班期間小朋友唔舒服,你會如何處理?
  2. 如何處理小朋友偏食問題? (好老實,我個仔無偏食問題)
  3. 如何處理小朋友發脾氣? (對我來說易過借火的問題)
  4. 小朋友如果被搶玩具會如何反應? (對有些家長可能好難答,但對我來說就好容易,重點係點樣教佢如何溝通和分享)

出去等多一陣,就見老師陸續拖住小朋友出番來,我見個仔拿著一份禮物,有餅、Thomas拼圖(Now.com.hk的贊助)和益力多磁石。阿仔沒有哭,可能係一早去茵怡都係自己見老師,warm up左,如果唔係突然要佢入去,未warm up實出事。我見有幾個小朋友喊得好勁,有個仲要由原本課室轉去另一個課室,叫埋爸爸媽媽陪住interview

離開幼稚園後阿仔話頭先講大象古仔,喊要搵媽媽(我估係有小朋友喊要搵媽媽)。在討論區,有家長話小朋友提及黃巴士、太陽伯伯、唱歌跳舞,似乎小朋友入去都係玩多。


呢間幼稚園感覺老師好疲倦,但做野好有效率,可惜睇唔到老師和小朋友的互動,唔知道有無經驗和愛心。

結果: waiting

沒有留言:

張貼留言