2014年12月2日 星期二

幼稚園(K1)面試篇 #天主教聖安德肋幼稚園

2014年11月8日,呢一日要去兩間幼稚園interview,本來唔係問題,問題係兩間相隔半小時天主教聖安德肋in 9:30am,青衣商會in 10am!  好在天主教聖安德肋成個過程只花20分鐘,一完左我就極速抱住個仔跑去搵老公(老公在門口開定BB),我一見到架BB車就盡花扣好安全帶,我地衝去青衣商會,沿途相信嚇親唔少去緊幼稚園interview的家長和小朋友,因為我同老公都跑得超快,用左3分鐘跑到去青衣商會,有驚無險。

天主教聖安德肋幼稚園面試都好特別下,在門口有老師幫所有入內的家長和小朋友擠搓手液,並確定有面試證才可上樓,上到樓才收面試證,然後在禮堂坐下,看幼稚園簡介video,看了10分鐘後,才叫名排隊,男女分開兩組,10個小朋友連家長一組(每位小朋友只限一位家長入內),一齊入課室,入課室前派發印有小朋友名字的label,家長和小朋友各一張,此時才發現印漏了我們的label!  老師們沒有怪責誰,最後手寫名字在空白label上讓我們貼上。

入到課室,有前後兩排凳,小朋友坐第一排,家長坐第二排,老師有三位,一位mark分數,一位協助,一位發問。蓮蓉包聽到老師話坐第一排便極速坐下,心急到呢,我便叫他行入D坐,坐係前面小朋友隔離。然後老師確保坐亂次序的小朋友坐番啱,由於我個仔和前後兩個小朋友坐亂了要起身調位,作為媽媽好自然都想調番坐係自己小朋友後面啦,點知我隔離果位媽媽郁都唔郁,我唯有禮貌地問她可唔可以同佢調位,佢都仲係無動於衷真係好奇怪好在另一位受影響的家長都想調位,肯同我調,果位無反應的媽媽才意識到調位有佢著數,於是三位媽媽都調到自己孩子的後面位置。

正式開始,主考老師出場,好似上堂咁同小朋友打招呼,然後取出一個女孩子布公仔同大家打招呼,話公仔叫欣欣,想認識大家,叫小朋友逐個話俾欣欣知自己叫咩名。我個仔好緊張,全程捉實我隻手指公唔放,我都由他,好讓他可以多點信心表現自己。好似好多小朋友係細B,唔敢出聲,有個一入課室時已經哭,他的爸爸俾左粒餅佢食定驚,點知含住粒餅唔講野。另外有個唔識講自己全名,只叫乳名,老師都俾機會佢講多一次全名,不過無出聲。蓮蓉包都要等兩秒,我在背後問多一次你叫咩名呀才答,不過肯答已經好好的了,未warm up,課室又多人,都幾驚架。

跟住老師攞出一本大書,打開有一隻狗,叫小朋友逐個同小狗講hello。點知問左三分一小朋友,便轉頁,有隻山羊,然後其他小朋友陸續同山羊say hello,蓮蓉包呢次答得快左,把聲仲幾cute。又問左三分一小朋友便轉頁,有隻乳牛,蓮蓉包即刻叫「呢隻係乳牛」! 證明佢已warm up完,重拾多多野講本色,老師陸續去其餘小朋友等佢地say hello

然後老師話同大家都識唱嘅「Head and Shoulders, Knees & Toes」,講真,你又知大家都識唱?!  好在屋企成日都有播呢首歌,不過蓮蓉包好緊張唔郁,唯有我嚟啦,又唱又跳,希望佢可以跟我做,點知佢唔郁,我就捉住佢手做動作,佢硬到郁唔到佢,連拍手都做唔到,算吧,眼見只有一兩個小朋友有跳,似乎呢班小朋友都係文靜D
最後派禮物,可以揀長頸鹿或恐龍推棒棒車玩具,蓮蓉包就好有反應話我要長頸鹿,家長亦有一份學校資料收,就完成今次interview


呢個形式都幾速戰速決,無反應就已經無望,對細B真係好難,就算蓮蓉包係大B都有D難,好在問題唔算多。

結果: pm waiting (即係唔收啦)

沒有留言:

張貼留言