2014年11月24日 星期一

幼稚園(K1)面試篇 #保良局方王換娣幼稚園

蓮蓉包人生的第一次面試開始了,星期六早上九時面見保良局方王換娣幼稚園。由於此幼稚園只可以一位家長陪同,所以便由我帶阿仔去面試。這安排實在太好,因為同時間老公要到天主教聖安德肋幼稚園交報名表,最恐怖是老公六點九去到時已有廿幾人正在排隊,不比九龍塘名校遜色呢。

班房安排一次過接見四個家庭,坐下自選玩具玩,每個課室有兩位老師,每位老師負責問兩組家庭問題。

枱面有很多玩具,其中有一籃真生果,有香蕉、蘋果、橙,老師先問今日邊個帶你嚟呀,佢停一停先答媽媽,老師然後拿起逐個問生果的名稱,阿仔答得好輕鬆,老師又問他香蕉食唔食得,佢答唔食得,因為未熟,又真係wor,隻蕉仲幾綠下,連老師也說「你又知未熟嘅?」老師再問點樣先至熟呀,佢掛住玩無答,現在回想,其實當時如果自己即時引導個仔,例如問他熟香蕉是什麼顏色?  他可能識答,如果他再唔答就話一陣一齊去超市買香蕉試味好唔好,以佢咁為食的性格應該會有反應。後來離開學校後我再問他香蕉點樣先至熟,佢都係唔知,於是我教番佢,其實佢答未熟已經唔係一般小朋友識得答的答案,亦唔會在坊間的面試班背的答案,所以我都幾滿意佢呢D出人意表的答法。

老師叫佢揀玩具玩,佢望住我有D猶疑,我鼓勵佢去揀,你做得到嘅,於是佢去左斜對面小朋友張枱,有一盤工程車,問人地「請問可唔可以玩呢個?」老師都笑左,話佢識講請問,我當時好滿意,阿仔發揮平時唔怕生保又好發問的性格,老師即問我佢係咪讀緊N班,我答無,只返Playgroup,老師都非常意外,老師見佢掛住玩車,於是問我問題,例牌問點解揀我地學校,有無兄弟姊妹,平時邊個湊(老師一睇我個樣就估我應該要返工),放左工會同仔仔做D咩野。

後來老師叫佢,話你終於應我喇(老師非常溫柔的聲線,佢又咁專心玩緊,聽唔到真係唔出奇,都隔成兩張枱斜角咁遠架),我用手勢示意佢返埋我果度,老師問佢可唔可以切蘋果俾佢食,當時個仔玩緊切提子,唔啋佢,問左兩次都無反應,望都唔望個老師,我便幫老師問多次,佢又即刻肯做喎,仲肯扮餵老師食,跟住老師拿起一個人形布公仔,問佢可唔可以餵公仔食,個仔又發揮玩野的個性...餵落個鼻度!  老師問佢應該餵邊度食呀,佢都係餵落個鼻度,老師叫佢餵落咀度,佢先至餵落個咀度,老師想確認佢的認知,於是問佢媽媽個咀响邊度,點知佢指住自己個咀!  老師回應呢個係你個咀,咁媽媽個咀响邊度,佢即指住我個咀,然後老師叫佢錫錫媽媽,好在個仔好合作鍚左一啖,如果唔係會有理由相信我地的親子關係都幾有問題, 一額汗。老師再問公仔的眼睛响邊度,今次就即答,答啱。

另外三個小朋友都是男仔,月齡都比蓮蓉包細,坐得好定,不過講野好斯文,比較靜,我沒有留意他們的表現,只留意自己個仔的表現而已。

臨走前老師送每人一隻鴨仔,蓮蓉包竟然話...唔要!  我都覺得出奇,老師反應好快,即刻話「咁俾媽媽好嗎?」他便立刻給我,果然係trouble 2,不過最搞鬼係要走時,蓮蓉包玩到唔捨得走,我話不如出去搵爸爸、去公園玩都無動於衷,唯有話「咁媽媽走先喇」兼且起身,佢即刻起身,仲識幫我拍好張凳,再拍自己張凳,我即刻唔該佢和讚佢,唔係為搶分,而係真係多謝佢咁helpful和主動。可惜同老師講bye bye都係唔肯望老師,要我出手固定佢視線去老師度,費事再搞咁耐,搞到發脾氣仲大鑊。

我覺得個仔和自己的表現可以再好D,個仔唔係好理老師的指令,我又太緊張無咩執生,都好,下次in下一間會有多D經驗處理。

結果: AM offer!!! (大B真係著數D)

沒有留言:

張貼留言