2014年12月3日 星期三

幼稚園(K1)面試篇 #基督教宣道會茵怡幼稚園

面試日期: 2014年11月15日

基督教宣道會茵怡幼稚園俾我感覺是一間很傳統的幼稚園,最吸引的是擁有區內少數有戶外遊樂設施,亦是咁多間我揀的幼稚園中最近屋企的一間,步程只需五分鐘。今年呢間幼稚園由K1開始也引入Phonics教學,可省下出面學的金錢。

由參觀、報名和面試,安排亦很有條理,最難得是在交表格當天,家長可以選擇面試時間(如果該時段未滿額的話),家長問卷連報名表一併遞交,所以面試當天只需帶孩子面見即可。

我選了9am面試,由於呢間要小朋友獨自入課室面試,為免阿仔癡住我唔肯入,我叫老公帶佢去面試。結果阿仔是第一個面試,肯拖住老師手行入課室,五分鐘後老師和阿仔都笑咪咪咁出來,我幾肯定呢間一定收阿仔。

阿仔話有問生果和顏色,佢話識答。學校送左份禮物包,入面有一盒迷你維他奶、Oreo餅和一小包紫菜,全部都是阿仔喜愛的小食呢!

結果: AM offer

沒有留言:

張貼留言