2013年11月4日 星期一

十九個月大

成長進度:

呢個月進步左好多,識講阿姨,叔叔,肉肉,車車,拍拍,木木,papa,cake,糕糕,果果,識串珠,識扭部份樽蓋,開始學跑

玩大細聲,成日大聲嘩嘩叫,

識左呻鼻涕,以後支噴鼻鹽水就唔洗用LU

圖形拼圖終於可以獨立完成,而家練緊生果拼圖

試過一次完成Knob Cylinder,不過要我提水: “睇下,呢度好似鬆左D wor,會唔會放第二條木木呢?”

次次去playgroup都咬教學用的真生果,所以次次落堂都攞住個生果出課室,咬到唔咬就俾爸爸食,好好笑! 另外,佢都會分辦真假生果,好精架!

呢個月開始,表現出好想自己做事,自己出主意,別人不順從就會扭計,大人都要攞多D耐性出來。畢竟歲半係成長的一個里程碑,要培養佢獨立自信又會守規矩,就是從每天的生活學習,由細養成好習慣,而家辛苦少少都是值得,只怕越大越難教呢!

每天,蓮蓉包都好努力學生字,不要以為我們用閃卡,我們是極不主張用閃卡硬輸入生字,我們只是不斷從書本和生活物件重覆又重覆教佢生字,同佢傾計,例如圖書上有各式汽車,讀了一篇車名,然後出街搭巴士沿途見到咩車都講一次,有時佢見到貨櫃車和油罐車等較少見的大型車輛,都會格外興奮,愛車都是男孩子的天性呢

而家識講公公,婆婆,菠蘿,woh woh,貓貓,杯杯,波波,包包,hug hug




沒有留言:

張貼留言