2014年12月1日 星期一

三十三個月大及 #K1面試心得分享

面試戰衣: Shirt - Gap, Jacket - Global Work, Trousers - Rag Mart, Shoes - Nike

呢個十一月係面試月,連續三個星期六都要面試K1,由於只有5Interview,所以唔辛苦,不過少少緊張都是有的(包括我和阿仔,我老公就當返工的心情)。面試的詳程請留意我之後出的blog,希望幫到將來面試的家長吧。總的來說,大B真係著數D,講野又多,見識多D,無咁怕陌生人,尤其要小朋友自己面試的情況,小朋友因驚而哭就一定衰硬。我見我個仔拍埋DB度,又生得高大過人,又不停講野,真係和細B相差好遠,等面試時,有細B家長見到我個仔咁不一樣,都慨嘆大BB一齊面試真係唔公平。其實生理上細B未發展到呢個位係絕對正常,只係而家好學校僧多粥少,加上龍年效應和雙非,競爭之激烈真係唔係當事人係唔會明白,其他旁觀者真係唔好成日話D家長報咁多間做咩,如果我係細B的家長,也會報多過而家呢,只係唔會報多過12間,同埋每天只會interview上午時段,因為細B精力一般好快無電,如果你想佢讀上午班就梗係爭取上午interview,俾老師見佢地早上精靈可愛樣博老師好感,覺得佢返上午班較適合,所以交表一家要最早除非你想佢讀下午班就另作別論。

面試時除左一定要帶面試證和出世紙外,還要帶餅乾、繪本和濕紙巾,有時等面試真係有機會等45分鐘至1小時(所以我幾辛苦都要早起身交表,尤其心儀果一兩間一定爭取9am面見,小朋友最精神,又唔洗等咁耐,等得耐小朋友一定唔耐煩,心情差又點會in得好?),等到肚餓唔出奇。帶繪本可以消磨時間,亦提升親子關係,老師見到都贏左印象分先啦,我唔建議帶玩具,一來等候區一般已有玩具,小朋友一定鍾意玩學校的玩具,貪其新鮮,如果帶自己玩具,小朋友基於安全感,一定會帶埋入面見室,阻止佢搞喊左就好難在interview有好表現。濕紙巾是萬一小朋友打噴嚏、流鼻涕、流鼻血(天氣乾燥唔出奇)、食餅整污糟件衫,都可以抹番,我個仔就係in in下打左兩個大噴嚏,噴左D口水落張枱,我抹完佢個鼻,再俾另一張濕紙巾佢自己抹枱,抹番自己的口水,咁老師咪見到佢有幫手做家務的能力囉。

K1面試,報了7間,全部是村校,因為不想老遠去九龍塘讀書,小朋友會好辛苦。有一間幼稚園太多人申請沒有interview機會,有兩間撞了時間放棄了其中一間,所以只interview 5間,蓮蓉包是大仔,雖然是龍B,但都不太擔心,所以沒有報太多間,不想小朋友大人一齊辛苦。
5間之中,兩間group interview1間兩位家長和小朋友一齊面見,1間只見小朋友,1間小朋友和家長分開面見還要填2份問卷。

阿仔表現像平日的他,對陌生的老師往往要打量一下,沉默應對,所以interview第一間時,老師發問未必會即時答,要等一下才答,但又好主動禮貌問其他小朋友取玩具玩,其他細B的媽媽或許會被他嚇壞呢老師也很出奇他的表現,問我是否有上N班,我說沒有,只上playgroup,老師更加覺得不可思議呢

最感動的是當有兩間要阿仔自己入課室面試時,完全沒有扭計,非常有自信拖著老師手入課室,interview完還笑著出來,始乎他的成熟度真的ready返幼稚園了,所以無論有無幼稚園收他,我已經覺得很滿意了。面試結果要十一月底至一月中才收到通知,已知收到一間am offer,亦係心目中排第二位的幼稚園。

See inside how things work

最近老公和阿仔看齒輪英文繪本,其實程序起碼是小三以上,不過男孩子天生對機械係特別有興趣,所以我買左呢本書《See Inside How Things Work》,是Usborne出版的。老公做動作解釋齒輪如何轉轉轉,將咁難明的理論簡化到幼兒程度,令阿仔好有興趣追看,看完還主動要求爸爸讓他畫畫,他嘗試畫出一個長形圓圈代表升降機,似乎科技知識已在內化了。

有一晚老公要去做球證,我話帶埋阿仔去,由於球賽在晚飯時間,所以我做了三角三文魚飯團,煮了紅蘿蔔仔和西蘭花做配菜,作為便當晚餐,老公第一次見我做飯團,嚇左一跳,讚嘆老婆非常專業,我真係好開心。阿仔好鍾意食飯團,尤其係塊紫菜,似乎我可以多在家做飯團俾佢作正餐,快快脆脆俾佢食完去玩,又唔會擔心佢食唔飽。

阿仔在球場成日追間爸爸去左邊,我就要指俾佢睇,其實無咩睇波,睇老公在球場跑步多D! 嘻嘻!睇完波搭的士回家,點知阿仔在的士賴尿,由於我抱住佢坐,所以我條褲中晒招,超慘!
Bambino Montessori Home果度已問左可以返到讀K1前,即是可以讀到三歲半,咁就唔洗中途轉playgroup!

成長進度:

自理能力:  學識著襪。多得我阿媽有次探阿仔時多口講句,俾佢試下自己著襪,平時蓮蓉包真係著唔到架,果日又真係威俾外婆睇


Maths: 一至二十的中英文已識背不過數數數完四就唔知點解去左六


Music: 識唱太陽伯伯和12345 Once I caught my fish alive,我愛媽媽(普通話版)識唱幾句,學緊唱Jingle Bell



用Home made playdough 扮賣雪糕

在海下灣玩貝殼

父子鞋

家中的美術堂 - Finger Paint畫樹葉


沒有留言:

張貼留言