2014年12月14日 星期日

首爾自由行2014 - Day 4 #鷺梁津水產市場


如果喜歡食新鮮海產,在首爾可以去鷺梁津水產市場,搭地鐵到鷺梁津站,出閘後有清晰指示牌,徒步五分鐘便到,很方便。

呢度有好多檔海鮮檔,全部在二地下,佢地都有相熟的餐廳,而餐廳,都在二樓,所以我都幾懷疑買完海鮮到煮出來的又係咪自己買果D海鮮,唔好以為韓國人一定誠實,在我們買海鮮途中就覺得同喺香港街市買餸差唔多...生客係會被劏的!  好在我地幾個金精火眼,計數check得夠清楚,買海鮮樣樣都自己揀,因為個檔主夠膽死專登找錯錢、講左價又反口、力推死蝦,所以各位都係便足功課先好嚟呢度。

如果嚟呢度,建議在早上十一點後,雖然有個別餐廳24小時營業,不過好食嘅都唔洗開咁長時間啦,而午餐和晚餐時間又超多人,要避開人潮較好。

我地的策略是先找了餐廳,才去買海鮮,唔幫襯海鮮檔介紹的餐廳,因為我地太早到了,早上九點半已到,周圍都水靜鵝飛,好易俾人扼。我地幫襯的皇帝食堂,水準麻麻,不懂利用海鮮的食法,廚藝又差,大家要避之則吉啊。



無內涵的海膽

忘記了什麼魚刺身,只記得好刃

鮑魚刺身,爽口鮮甜

烤蝦,燒到焦黑,實在太差了,蝦又無咩肉

烤魚,I don't like it!!!

反而隻花蟹最好食,烚熟都好鮮甜

食完海鮮,我地回酒店取行李便往機場,點知flight delay 2小時!  國泰派了餐券作補償,我們便在機場食多餐韓國菜。餐廳服務非常有限,侍應都無心工作,幸好食物都叫還可以,不過如果要自費我一定唔會幫襯。

牛肉氣鍋定食

泡菜豆腐氣鍋定食



沒有留言:

張貼留言