2014年12月13日 星期六

嚐型格美食 - #Marimekko x Log-on Cafe Afternoon Tea #Greyhound Cafe


我一直也非常喜歡Marimekko這北歐芬蘭品牌,佢地的pattern總會看得人心花怒放,特別係Uniko花花,不過呢D咁高端的品牌價錢只可讓我望門輕歎,一隻最細的杯都要$250一隻,而且我總認為茶具餐具要襯埋一set先至靚,咁即係無二千蚊都走唔甩...都係恨下算吧。

點知Marimekko和Log-on Cafe來個crossover afternoon tea,用上Marimekko的餐具盛載afternoon tea,侍者的圍裙也是Marimekko的(真係心心眼!!),可以偽富貴的一餐,對於我呢D銀彈短絀的小fans當然不可錯過。

食品size很的骰,都是一口size,味道可以,又未至於超班,我個仔食左我一半個tea set(減少我吸入糖份的機會),好在我都係著重拿起花花杯飲牛奶抹茶的感覺,實在要牢牢記住呢隻杯的質感啊! (發夢ing...)

供應詳情:
日期:即日起至 2014 年 12 月 14 日
供應時間:下午 2 時至 6 時

Marimekko下午茶套餐 A$78
一人分量,包括草莓杏仁果撻、抹茶蛋糕、法式焦糖燉蛋、香腸丹麥條和一杯飲品。

Marimekko下午茶套餐 B$128
二人分量套餐,同樣有草莓杏仁果撻、抹茶蛋糕、法式焦糖燉蛋、香腸丹麥條,另加煙三文魚多士和飲品(可選茶奶咖啡)。






去完Log-on cafe,匯合老公後帶左個仔去左附近個鲗魚涌公園放電,玩到接近五點就去左Greyhound Cafe食early dinner.

呢間cafe在Harbour City開左咁耐我都未去過,今次竟然在太古城食到,環境仲要比尖沙咀好,因為有大落地玻璃窗,自然光晒入cafe內,無比舒暢。

呢度D野食比較濃味,可能係走Chic Thai Style,食完會超口渴,好在店子添水添得密,在寒冬中不用叫都會添暖水,很窩心呢!

蜆肉意粉,濃濃的海水味,還附有一條有彈性的醃Anchovy! 蜆肉也新鮮,不會有死蜆包在內,美中不足是如在沙灘食意粉...食到成口沙!  Oh no...

Salad Bowl有吐司、吞拿魚和生白菌,個mustard salad dressing好香,帶有法式芥醬風味,我想一個人食一碗...醬呢!  下次在家試下調呢個醬先 (我表弟在fb話預訂一樽呢,笑!)

迷你三式漢堡包,最喜歡用wood board上,夠raw & intimate。有strawberry cheese burger、thai eggplant pickle burger (金不換醬)和bacon cheese burger,配搭極之新穎,牛肉都是手剁的,極富牛味,超讚! 我特別喜歡那金不換醬,完全帶出了泰式特有風味,又有得偷師了。另外薯條厚切,金黃鬆脆,又確實好味。






沒有留言:

張貼留言